Udruženje IAB Serbia najavljuje događaj na kom će se prvi put detaljnije govoriti o Retail Media oblasti. Događaj je zakazan za 13. septembar, a održaće se u Beogradu, na Dorćol Platz-u.
Retail Media je jedan od najbrže rastućih segmenata digitalne industrije, a procenjuje se da će se vrednost ulaganja izjednačiti sa budžetima za društvene mreže najkasnije 2027. godine, dok će u istoj godini verovatno postati veći od nekih tradicionalnijih formata online oglašavanja.
Udruženje IAB Serbia je nedavno objavilo i osnivanje Komiteta koji će se baviti ovom temom, a na čijem je čelu Aleksandar Petković (Head of Marketing, WMG Products & Services). Komitet za cilj ima definisanje standarda, edukaciju i istraživanja na lokalnom tržištu, a kasnije i podsticanje investicija u online oglašavanje i inovacija u Srbiji u ovoj oblasti.
Osim Aleksandra Petkovića, na događaju će govoriti i Mihailo Ponjavić (član IAB Europe Retail Media Komiteta). Oni će ovom prilikom dati pregled novosti sa evropskog tržišta, a zatim najaviti lokalna istraživanja, aktivnosti i planove za dalji rad.
Prisustvo događaju je besplatno, uz obaveznu registraciju. Broj mesta je ograničen. Više informacija možete naći ovde.