Kompanija WMG (Wireless Media Group) na Digital Day 2025: Tehnologija, podaci i budućnost oglašavanja | Smartlife RS

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Kompanija WMG (Wireless Media Group) na Digital Day 2025: Tehnologija, podaci i budućnost oglašavanja

Izvor Smartlife

Na panelu “Medijski Chat”, Ana Marković, Digital Media Director u kompaniji WMG, govorila je o sve važnijoj ulozi veštačke inteligencije, podataka i tehnologije u transformaciji novinarstva.

 Digital Day 2025 WMG Izvor: MONDO / Matija Popović

Eksperti kompanije WMG (Wireless Media Group), predvodnici digitalne transformacije u regionu, nastavili su i drugog dana konferencije Digital Day 2025 da oblikuju ključne industrijske diskusije kroz učešće u panelima koji se bave budućnošću medija, oglašavanja i primene tehnologije.

Na panelu “Medijski Chat”, Ana Marković, Digital Media Director u kompaniji WMG, govorila je o sve važnijoj ulozi veštačke inteligencije, podataka i tehnologije u transformaciji novinarstva. U svojoj ekspertizi, osvrnula se na to kako nove tehnologije menjaju način na koji se sadržaj stvara, distribuira i konzumira, kao i na izazove odgovornosti i očuvanja integriteta medija u digitalnom okruženju.

 Digital Day 2025 WMG publika Izvor: MONDO / Matija Popović

“Verujem da je budućnost medija svetla – vraćamo se suštini, pravom novinarstvu. Ljudska kreativnost će ponovo doći u prvi plan, jer će zahvaljujući tehnologiji, a posebno veštačkoj inteligenciji, ljudi moći da se fokusiraju na ono što rade najbolje. Mediji će kroz AI dobiti novu, snažniju poziciju u društvu i veći uticaj. U kompaniji WMG digitalna transformacija je kontinuirani process, a AI je već integrisan u svaki segment poslovanja. Posebno sam ponosna što je upravo veštačka inteligencija podstakla promene u svim sektorima – učinila ih efikasnijim i pokrenula iznutra. Gradimo AI kulturu koja se širi iz primera pojedinaca ka celom kolektivu. Kroz agilne promene ne samo da nastavljamo put transformacije već učvršćujemo svoju lidersku poziciju na tržištu”, izjavila je Ana Marković, Digital Media Direktor.

 Ana Marković Izvor: MONDO / Matija Popović

Aleksandar Petković, Head of Marketing, WMG Product & Services, predstavio je istraživanje pod nazivom “Retail Digital Advertising Capability Map 1.0”, prvo mapiranje tržišnih kapaciteta u oblasti retail media oglašavanja u Srbiji.

"Retaileri u Srbiji imaju izuzetne kapacitete za razvoj u oblasti retail media oglašavanja – raspolažu velikim količinama relevantnih podataka, brojnim korisnicima i snažnim online i offline prisustvom. Uz dalji razvoj tehnoloških rešenja, posebno u domenu digitalnog oglašavanja, ove kompanije mogu ostvariti značajnu konkurentsku prednost. Kao kompanija koja je posvećena digitalnoj transformaciji, WMG kroz svoju ekspertizu i razumevanje tržišta aktivno doprinosi razmeni znanja, povezivanju aktera i širenju dobrih praksi. Naš cilj je da ohrabrimo sve učesnike u retail media ekosistemu da naprave sledeći korak i unaprede svoje poslovanje koristeći puni potencijal koji ova oblast nudi", istakao je Aleksandar Petković, Head of Marketing u WMG Product & Services.

Aktivnim učešćem na Digital Day 2025 kompanija WMG (Wireless Media Group) potvrdila je svoju stratešku posvećenost razvoju digitalnog ekosistema – od transformacije medijskog pejzaža do jačanja kapaciteta retail oglašavanja. Kroz inovacije u oblasti AI tehnologije, ekspertizu i deljenje dobrih praksi, WMG nastavlja da postavlja standarde, inspiriše industriju i doprinosi snažnijem, pametnijem i održivijem tržištu.

Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.

Možda će vas zanimati

Najnovije

Uređaji

Testovi

…

Komentari 0

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA