Četvrti Hisense CUP održan je na Adi Ciganliji 31. juna.
Kompanija Hisense, prvi globalni partner FIFA Club World Cup 2025 30. maja na Adi je po četvrti put organizovala Hisense Cup. Ovo takmičenje, koje okuplja rekreativce iz cele Srbije, a koji su pri tom i prodajni partneri kompanije, pravi je uvod u predstojeće klupsko prvenstvo u Americi.
Hisense Cup 2025 na Adu je doveo više od 130 prodavaca, raspoređenih u 16 timova. Tu su bili SPEKTAR KTSR, GIGATRON, TEHNOMEDIA, DONIĆ, HISENSE GORENJE STUDIO, EWE COMP, TEHNOMANIJA BEOGRAD, EMMEZETA SRBIJA., DUDI CO, TEMPO TEHNIKA, PBD Union, USPON, DELTA TERM, TOMSIN (Tri B), METALAC MARKET i SHOPPSTER.
Ekipe su bile podeljene u četiri grupe, a po dve najbolje su išle dalje u četvrtfinale. U napetom turnirskom sistemu, ali uvek fer plej, u velikom finalu pobedila je TOMSIN (Tri B) ekipa, a drugoplasiran je bio EMMEZETA SRBIJA tim. Hisense Srbija je pobednike turnira nagradio sa Energy UNI HB Black klima uređajima, a vicešampioni su kući otišli sa Soundbar HS200 zvučnikom. Trećeplasirana ekipa okitila se unikatnim Hisense Cup 2025 medaljama.
Po tradiciji, atrakcija četvrtog Hisense Cup-a je bio medijski turnir novinara iz 12 najvećih sportskih redakcija u Srbiji. Novinari su, poput svojih kolega prodavaca, demonstrirali sjajne veštine s loptom i uveličali ovogodišnji događaj u odličnoj sportskoj atmosferi. Prijatelji, pre svega, odigrali su revijalni meč i odlično se zabavili.
FIFA Club World Cup 2025
FIFA svetsko klupsko prvenstvo organizuje se prvi put, a igra se širom SAD. FIFA Club World Cup 2025 okupljaće 32 najbolja kluba iz celog sveta svake četiri godine. Prva edicija turnira pružiće kompaniji Hisense platformu da dodatno osnaži svoj brend, i to među ljubiteljima klupskih timova i najpopularnijeg sporta na svetu. Tokom trajanja turnira Hisense će prikazati najsavremeniju tehnologiju, televizore i kućne aparate.
Premijerno izdanje takmičenja ostaće upamćeno i po tome će doneti rekordan nagradni fond – gotovo MILIJARDU DOLARA! Svetsko klupsko prvenstvo fudbalu igra se od 14. juna do 13. jula u Sjedinjenim Američkim Državama, a vlasnici Hisense televizora će, uz registrovan DAZN nalog moći besplatno da gledaju sve mečeve i prate statistiku.
Own the moment kampanja
Kompanija Hisense je pokrenula novu kampanju Own the moment, koja poručuje da doživljaji tokom FIFA Svetskog klupskog prvenstva 2025, mogu da nas zbliže i ulepšaju nam svakodnevicu. Kao zvaničan partner letnjeg fudbalskog spektakla, Hisense kampanjom oslikava posvećenost inovacijama, tehnologiji i duhu šampiona.
Hisense već dugo slavi fudbal kao najlepšu igru. Osim što je zvaničan partner Svetskog klupskog prvenstva 2025, brend je bio globalni partner na dva uzastopna FIFA Svetska prvenstva i na tri UEFA Evropska prvenstva. Saradnja sa FIFA organizacijom kontinuirano potvrđuje Hisense posvećenost osmišljavanju i proizvodnji naprednih kućnih aparata i tehnologija koje zaista menjaju svakodnevni život korisnika.
Prema obimu isporuke za 2024. godinu, Hisense je svetski TV proizvođač broj dva i globalni broj jedan u segmentu televizora od 100 inča. Kompanija posluje u više od 160 zemalja širom sveta, a portfolio objedinjuje multimedijalne uređaje sa fokusom na pametne televizore, i premijum kućne aparate.