ogroman rast

Netflix "razbija": Broj novih pretplatnika premašio procene za više od milion, akcije skočile za preko 40 odsto

"Druge platforme gube novac, što znači da Netflix može da poveća svoju prednost u kreiranju sadržaja, dok ostali ne mogu da izdrže da još veća ulaganja", ističe analitičar

Izvor: Pixabay

Akcije platforme Netflix-a porasle su za 5,2 odsto u pretprodajnom trgovanju akcija u petak, nakon što je taj striming gigant nadmašio procene Volstrita o povećanju broja novih pretplatnika za više od milion, uz planiran rast broj registracija korisnika u poslednjem kvartalu ove godine.

Netflix je u četvrtak saopštio da je u trećem kvartalu dobio 5,1 milion novih pretplatnika, kao i da je njegova usluga podržana oglasima ostvarila 50 odsto više registracija u zemljama u kojima je dostupna, prenosi Reuters.

"Netflix je jedna od stvari bez kojih ljudi ne mogu da žive, a njegovi najnoviji rezultati svedoče o njegovoj trajnoj privlačnosti", ističe Den Kotsvort, investicioni analitičar kompanije AJ Bell.

Izvor: Pixabay

Ta striming platforma je predvidela da će broj korisnika u poslednjem kvartalu ove godine – što je tradicionalno jak period u vreme novogodišnjih i božićnih praznika – nadmašiti treće tromesečje. Druga sezona korejske drame "Squid Game" zakazana je za kraj decembra.

U isto vreme, akcije kompanija Walt Disney i Warner Bros Discovery neznatno su porasle.

"Druge platforme gube novac, što znači da Netflix može da poveća svoju prednost u kreiranju sadržaja, dok ostali ne mogu da izdrže da još veća ulaganja", kaže Met Bricman, viši analitičar kapitala agencije za finansijske usluge Hargreaves Lansdown.

Oglasi i reklame takođe su "deo kolača" za 2025. godinu, a povećanja cena koja su počela na nekim tržištima imaju potencijal da "izvuku više" od postojećih pretplatnika, smatra on.

Netflix deljenje naloga
Izvor: SmartLife / Chinnapong

Prateći rezultate rasta, analitičari su podigli ciljne cene akcija Netfix-a sa 706,38 na 750 dolara, prema podacima vlasnika londonske berze, kompanije LSEG. Međutim, i pored toga što je povećanje broja kupaca nadmašilo predviđanja, ono je ipak ostalo ispod 8,76 miliona, koliko je Netflix ostvario u istom kvartalu prošle godine.

Striming platforma pokušava da skrene pažnju investitora sa broja registracija korisnika na metričke podatke, kao što su rast prihoda i profitne marže kako se tempo rasta pretplatnika smanjuje, navodi britanska agencija.

Akcije Netflix-a su ove godine porasle za oko 41,2 odsto, kompanije Disney za 6,9 odsto, dok je Warner Bros imao priličan pad od oko 31 procenat.

BONUS VIDEO: