Ispala

Samsung pokušao da "pecne" novi iPhone, pa mu se obilo o glavu

Autor Ilija Baošić

Najnovija kampanja kompanije Samsung nije prošla najbolje.

Izvor: YouTube / Samsung / Screenshot

Kako to obično biva kada Apple najavljuje svoje nove uređaje, druge kompanije pokušavaju da izdignu svoje proizvode ismevanjem odluka tehnološkog giganta iz Kupertina,  proizvođač koji prednjači u ovakvim kampanjama je svakako Samsung.

Tradicionalno, ni ovogodišnje lansiranje novih iPhone pametnih telefona nije prošlo bez reklame južnokorejskog giganta u kom je proziva Apple. Samsung je 7. septembra, na dan "Far Out" događaja, izbacio reklamu koja prikazuje novi Galaxy Z Flip4 telefon i podsmeva se nedostatku inovacija na iPhone uređajima.

Join the flip side
Izvor: Samsung

Južnokorejska kompanija se nije zaustavila na YouTube reklami, već je pokrenula čitavu Twitter kampanju u kojoj podseća da već godinama imaju telefone na preklop i kamere od 108 MP.

Ipak, za razliku od nekih prethodnih godina, ne može se reći da je 4,3 milona pratilaca na Twitter-u davalo punu podršku porukama koje Samsung šalje, jer su ovi tvitovi skupili manje od 3.000 lajkova. Dodatno, ni komentari nisu bili posebno naklonjeni kompaniji.

Štaviše, Twitter korisnici su bili brzi da podsete Samsung kako su se smejali uklanjanju ulaza za slušalice i punjača, pa kasnije istu odluku kopirali. Neki su se osvrnuli i na poznatu reklamu u kojoj se kompanija podsmeva notch-u, podsetivši da su ga i sami implementirali na svoj najmoćiniji tablet - Galaxy Tab S8 Ultra. Među komentarima se može pročitati i o eksplodirajućoj bateriji, ceni i kvarovima ekrana uređaja na preklapanje, kao i o uspehu kompanije Apple.

Dakle, može se reći da kampanja nije prošla kako su zamislili, ali ne možemo reći ni da su prethodne bile posebno uspešne, pogotovo ako uzmemo u obzir da je Apple apsolutno dominantan na tržištu, a ova dominacija je pogotovo vidljiva u SAD, gde sada više ljudi koristi iPhone nego Android telefone.