Glavna namena naprednih jezičkih modela koji se razvijaju u Yettelu je da se korisničko iskustvo poboljša, kako kroz rešavanje različitih problema, tako i kroz kreiranje personalizovanih proizvoda i usluga
Yettel je na 31. telekomunikacionom forumu Telfor, predstavio način na koji se veštačka inteligencija (Artificial Intelligence – AI) i jezički modeli (Language Models) razvijaju, i koja je uloga nauke o podacima (Data Science) u kreiranju korisničkog iskustva u svetu telekomunikacija.
Kakva je budućnost razvoja ovih oblasti govorio je Đorđe Hirš, Data Science menadžer u Yettel-u, na panelu koji je vodio Ivan Krstić, ATL i Digital marketing menadžer Yettela.
Jedan od najznačajnijih napredaka u oblasti veštačke inteligencije je razvoj generativnih jezičkih modela. Najpoznatiji takav model je Chat GPT (Generative Pre-trained Transformer), koja se stalno razvija i usavršava, dok njegova upotreba zauzima sve važnije mesto u društvu. Primenjuje se u različitim industrijama, u privredi, kao i u medicini.
Slični napredni jezički modeli razvijaju se i u Yettelu, i njihova glavna namena je da se korisničko iskustvo poboljša, kako kroz rešavanje različitih problema, tako i kroz kreiranje personalizovanih proizvoda i usluga. Takođe, jedna od funkcija ovih modela je i unapređenje procesa koji su do sada obavljani ručno, kako bi se oni dodatno automatizovali i omogućili precizniju selekciju podataka.
"Zahvaljujući napretku tehnologije, možemo da čujemo glas tri miliona naših korisnika u realnom vremenu, njihova iskustva i utiske. U saradnji sa različitim timovima u okviru kompanije, dalje selektujemo i definišemo. Sve to sa ciljem da što preciznije i bolje odgovorimo na zahteve ili reagujemo prilikom rešavanja različitih problema. Primenom ovako kreiranih modela, korisnik će od potpisivanja ugovora do obnove, prolaziti kroz digitalni svet. Na osnovu tako dobijenih podataka, bićemo u mogućnosti da kreiramo i ponudimo relevantne proizvode i usluge, tarifne pakete ili uređaje, koji na najbolji način odgovaraju pojedinačnim interesovanjima i potrebama. Želimo da korisnici dobiju preporuku na način koji će im olakšati život", izjavio je Đorđe Hirš, Data Science Manager u Yettelu.
Tako je razvijen Yettel Shopping, deo Yettel aplikacije u kome korisnici mogu da pronađu najbolje ponude i pogodnosti kod više stotina različitih partnera. U potpunosti se zasniva na naprednoj analitici koja im pomaže da dođu do najatraktivnijih ponuda, i da pritom optimizuju svoju potrošnju, vreme i novac.
Sa više od 1,3 miliona aktivnih korisnika mesečno, Yettel aplikacija je postala važna digitalna destinacija. Korisnici mogu da plate svoj račun u nekoliko klikova bez provizije, pristupe listingu, promene paket ili da kupe dodatke, dodatnu opremu i roming pakete.
Na raspolaganju su im i dodatne usluge, a od nedavno je moguće platiti parking u svim gradovima širom Srbije, kao i karte za gradski prevoz u Beogradu.
/PROMO TEKST/