U biznis trci na Adi Ciganliji u kojoj je učestvovalo preko 7.500 takmičara, kompanija Smart Business Technologies bila je najbolja
Poslovna trka Schneider Electric Belgrade Business Run održana je u četvrtak, 21. septembra na Adi Ciganliji sa do sada najvećim brojem takmičara iz kompanija koje posluju u Srbiji.
U biznis trci i najvećem tim bilding događaju u našoj zemlji učestvovalo je preko 7500 takmičara. Nakon istrčanih 5 kilometara zaposleni su na Adi Ciganliji zasluženo uživali u najvećoj biznis žurci, a za sjajnu atmosferu bila je zadužen St. Louis Band predvođen Markom Louisom.
Najbrži tim trke u Beogradu je kompanija Smart Business Technologies, drugo mesto je osvojio Fakultet tehiničkih nauka, Univerziteta u Novom Sadu, dok je treće mesto osvojila kompanija Teletrader. Najbrži u muškoj konkurenciji bio je Dušan Krstić sa Fakulteta tehničkih nauka iz Novog Sada, a najbrža koleginica je Stefana Cerovina iz kompanije Basiq.io.
Najbrži direktor je Oliver Brack iz kompanije Where creativity meets technology, a prva direktorka na stazi bila je Milena Vučković iz firme Yunex Traffic. Najbrži HR menadžeri su Anita Ivanišević iz DPM Avala i Zsolt Mathe iz Mott MacDonalda.
Najbrži medijski tim trke je United Media, a najbrojnija kompanija na trci je bila kompanija ZF Srbija sa čak 253 finišera koja je ujedno proglašena i Najfit kompanijom.
Marko Đuković, direktor centra za istraživanje i inženjering Schneider Electric HUB-a je povodom partnerstva sa najvećim i najodrživijim tim bilding događajem u zemlji rekao:
“Schneider Electric je već punih 10 godina pokrovitelj čuvenog maratona u Parizu, te je prirodno da smo partner i najvećeg sportsko-poslovnog događaja u Srbiji. Kao najodrživija kompanija na svetu mi kroz ovakva partnerstva želimo da utičemo na širenje svesti o zdravlju i zdravim životnim stilovima kroz trčanje, kao idealnom načinu rekreacije. Uz našu podršku na trkama koje su ove dve godine održane u Novom Sadu, Subotici, Nišu i Beogradu koristila su se inovativna tehnološka rešenja poput solarnih panela, pametnih klupa i reciklažnog sistema, jer je naša misija da Serbia Business Run za 5 godina postane potpuno održiv, najveći sportski događaj u regionu”.
Stefana Cerovina, najbrža koleginica je povodom pobede rekla: “Zadovoljna sam postignutim rezultatom i nagradom, nije mi bilo naporno jer u nedelju trčim maraton u Berlinu. Čestitam organizatorima jer su i staza i organizacija događaja iz godine u godinu sve bolji i bolji”.
Dušan Krstić, pobednik u muškoj kategoriji je posle trke izjavio: “Broj ovogodišnjih takmičara govori koliko ova trka postaje sve atraktivnija za zaposlene, mi već osmi put učestvujemo. I ovaj put se nisam štedeo”.
Schneider Electric, svetski lider u oblasti upravljanja energijom i ponosni sponzor čuvenog maratona u Parizu, i ove godine je partner najvećeg sportsko-poslovnog događaja u Srbiji. Kao najodrživija kompanija na svetu, Schneider Electric nastavlja da bude pokrovitelj ovog događaja, sa jasnim ciljem da do 2025. godine, Serbia Business Run postane najveći sportsko-poslovni događaj u regionu koji je potpuno održiv.
Rad na postizanju ovog ambicioznog cilja počeo je tokom 2022. godine, uvođenjem inovativnih tehnoloških rešenja poput solarnih panela, pametnih solarnih klupa, reciklažnog sistema na svakoj trci, digitalnog startnog paketa i električnih punjača za trotinete. Ceo događaj je dodatno ozelenjen kroz Trku za šume, humanitarni događaj kroz koji su kompanije donirale 250 odraslih stabala, zasađenih na Savskom keju u Beogradu u decembru 2022.
Pored naslovnog sponzora partneri događaja su Intersport, Herbalife, Ball Packaging, Hyatt Regency, Consulteer, Merkur osiguranje i Fit Pass. Svaka od kompanija, pored toga što je stala iza događaja, njemu direktno i doprinosi kroz zanimljive aktivacije ili poklone za učesnike. Do sada je na događajima učestvovalo više od 750 kompanija i 16.000 zaposlenih.