Sa ocenom 4,8 na App Store, odnosno 4,6 na Google Play prodavnici, aplikacija UniCredit Banke Srbija je najbolje ocenjena mBanking aplikacija.
Mobilna aplikacija UniCredit Banke Srbija ocenjena je od strane svojih korisnika najvišim ocenama na tržištu, u onlajn prodavnicama App Store i Google Play Store, u kategoriji mobilne bankarske aplikacije.
Korisnici aplikacije UniCredit Banke Srbija, prema poslednjem merenju koje je izvršeno 21. marta ove godine, ocenjuju najvišim ocenama – i to iOS korisnici ocenom 4,8 (App Store), a korisnici Android uređaja ocenom 4,6 (Google Play Store).
U nastavku pročitajte pet razloga zbog kojih se ova aplikacija izdvaja i šta ona omogućava, a zbog kojih ćete možda poželeti da je koristite.
1. Svakodnevna plaćanja – jednostavno, brzo i sigurno, bez zastoja
Aplikacija UniCredit Banke Srbija nudi niz funkcija koje olakšavaju pristup novcu i kontrolu finansija. Tako se putem mBanking-a UniCredit-a mogu vršiti plaćanja 24 sata, tokom sedam dana u nedelji. Korišćenjem ove aplikacije mogu se plaćati računi (npr. za struju i infostan) skeniranjem IPS QR koda, a mogu se vršiti i ostala IPS instant plaćanja kod trgovaca koja ih podržavaju.
Brzo i jednostavno se može slati novac rođacima ili prijateljima bez unosa broja računa, koristeći samo broj telefona primaoca iz kontakt liste telefona, kroz takozvana Prenesi plaćanja.
Omogućeno je generisanje potvrda o plaćanju, šablona i trajnih naloga za plaćanje. Takođe, omogućena su obaveštenja o promenama po računu (uplate i isplate), kao i brza provera stanja bez potrebe logovanja kroz aktiviranje widget opcija na telefonu.
2. Sve u vezi sa platnim karticama na jednom mestu
Mobilna aplikacija UniCredit Banke omogućava trenutnu kontrolu kreditnih i debitnih kartica, bilo kada i bilo gde. To obuhvata blokadu i deblokadu, isključivanje pojedinih kanala korišćenja, postavljanje limita i pregled PIN koda. Takođe, korišćenjem mCash opcije može se podizati novac sa bankomata bez fizičke kartice (plastike).
3. Zaštita životne sredine
Ekološka ili zelena obaveštenja, u okviru mBanking aplikacije upozoravaju ukoliko se tekućeg meseca poveća prosečna potrošnja struje ili goriva, čime se podiže svest o uštedi u ovim oblastima.
4. Organizacija troškova
Automatsko organizovanje i kategorizacija troškova omogućena je u ovoj aplikaciji radi prikaza raspodele potrošnje prema različitim kategorijama. Aplikacija nudi opciju sagledavanja pregleda troškova za struju, restorane, poklone, komunalne usluge, bankarske usluge i osiguranje i slično.
5. Usluge bez odlaska u ekspozituru
Kroz mBanking UniCredit-a omogućen je kompletan uvid u kredite, bez obzira da li se govori o keš, stambenom ili kreditu za neku drugu namenu. Može se proveriti preostali dug, visina sledeće rate, kamatna stopa i drugi detalji.
Takođe, moguća je aktivacija mBankinga putem broja sa platne kartice, samostalno, bez kontaktiranja ili odlaska u banku.
Kroz aplikaciju se može izabrati i kanal komunikacije sa bankom: mBanking, email ili pošta.
Aplikacija mBanking UniCredit Banke Srbija može biti vaš finansijski savetnik, kao i prva pomoć prilikom blokiranja/deblokiranja kartice. Više detalja i sve načine na koje se mogu koristiti ove opcije možete pogledati na zvaničnoj internet prezentaciji banke.
/PROMO TEKST/