Kako je odluka o zabrani uticala na prodaju iPhone 15 serije u Kini? | Smartlife RS

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Kako je odluka o zabrani uticala na prodaju iPhone 15 serije u Kini?

Činjenica da su podaci o prodaji iPhone 15 serije u Kini u suprotnosti sa prvim informacijama koje dolaze sa američkog tržišta ne iznenađuje

Kakav je uticaj na prodaju iPhone-a imala odluka kineskih vlasti o zabrani upotrebe tih američkih pametnih telefona?

Tokom prvih 17 dana od njenog početka, pojedinična prodaja modela iPhone 15 serije u Kini je pala za 4,5 odsto u poređenju sa iPhone-om 14, pokazuju podaci "Smartphone 360 Weekly Sales Tracker" analize koje je objavio Counterpoint Research.

I pored toga što je u Kini prodaja slabija, čini se da je razlog tome generalni pad potrošnje, navodi Mengmeng Džang koji smatra da bi takva situacija trebalo da se popravi u predprazničnom četvrtom kvartalu godine.

 iPhone 14, iPhone 15, prodaja u Kini
Poređenje prodaje iPhone 14 i iPhone 15 telefona u Kini tokom prvih 17 dana prodaje 2022. i 2023. godine
Izvor: Counterpoint Research

Podaci su u suprotnosti sa prvim informacijama koje dolaze sa američkog tržišta, a koji pokazuju snažnu potražnju za svim modelima, posebno za najjsnažnijim u ponudi – iPhone 15 Pro Max.

U prvih devet dana prodaje iPhone-a 15, u SAD je ostvaren dvocifren rast ukupne prodaje, pa se osetila snažna potražnja za iPhone 15, iPhone 15 Pro i posebno iPhone 15 Pro Max modelom.

"U SAD je serija 15 naišla na vrlo pozitivan prijem, pa očekujemo veliko interesovanje za 'nadogradnjom' od strane korisnika iPhone 11 i 12 modela", istakao je Džef Fildhek, direktor istraživanja za Severnu Ameriku.

"Naravno, govorimo o prvih nekoliko nedelja prodaje. To je pozitivan znak i uveliko utiče na kineske brojke", zaključio je on.

BONUS VIDEO:

Pogledajte

00:15
iPhone 15 Pro se pregreva
Izvor: Twitter / @itz_mohitverma
Izvor: Twitter / @itz_mohitverma

Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.

Najnovije

Uređaji

Testovi

…

Komentari 0

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA