Telekom Srbija dobitnik je priznanja Superbrands Srbija, korporativne nagrade za najbolju kompaniju u kategoriji telekomunikacija u Srbiji.
U hotelu Metropol Palas u Beogradu održana je svečana dodela Superbrands priznanja za
2015/2016. Telekom Srbija dobitnik je priznanja Superbrands Srbija, korporativne nagrade za najbolju kompaniju u kategoriji telekomunikacija u Srbiji. Priznanje je u ime kompanije primio Vladan Bojić, direktor Sektora za marketing komunikacije.
Kriterijumi za dobijanje statusa Superbrand Srbija odnose se na tri glavne osobine brenda: prepoznatljivost i ugled, dugogodišnju doslednost i pouzdanost i korporativnu odgovornost, odnosno odgovorno poslovanje. Telekom Srbija dobio je najviše ocene od strane stručnog veća, koje čini 16 istaknutih poslovnih ljudi i stručnjaka iz Srbije.
Nakon dva uspešna projekta 2007. i 2013. godine, Superbrends Srbija 2015/2016. je po treći put omogućio srpskim i inostranim kompanijama, istaknutim projektima i organizacijama u našoj zemlji da još jednom potvrde uspešnost u svojim oblastima i opravdaju ukazano poverenje od strane potrošača i korisnika usluga i šire javnosti.
Superbrands je osnovan 1994. godine u Velikoj Britaniji i predstavlja vodeću svetsku platformu za promociju brendova, koja poboljšava informisanost o brendiranju i promoviše tu oblast kroz prepoznavanje i utvrđivanje vodećih međunarodnih i lokalnih brendova u svakoj zemlji članici, kojih je sada više od 80 širom sveta.
Dobijanjem statusa Superbrands Srbija 2015/2016, kompanija Telekom Srbija se pridružila velikoj, globalnoj Superbrands porodici.