Kampanja Telekoma Srbija uvrštena među najbolje svetske kampanje iz oblasti prevencije!
Kampanja Telekoma Srbija o bezbednoj upotrebi mobilnog telefona tokom vožnje "Kada voziš, parkiraj telefon!“ predstavljena je u Muzeju nauke i industrije u Parizu, na specijalizovanoj izložbi koja je posvećena temi rizika.
Na poziv pariskog muzeja, Telekom Srbija je svoju društveno odgovornu kampanju predstavio televizijskim spotom na interaktivnoj izložbi pod nazivom "Rizikujte, izložite se izložbi!“. Ovo je ujedno i prva društveno odgovorna kampanja koja je prešla granice zemlje, prvo putem društvenih mreža, deljenjem sadržaja u vezi sa kampanjom, a sada i u okviru izložbe te prestižne institucije.
"Uložili smo dosta truda i rada u kampanju, i to je dalo rezultate. Mnogo smo govorili o tome da je ovaj projekat iskorak u svakom smislu, ali za nas u kompaniji najveći uspeh predstavlja činjenica da su ljudi počeli da menjaju svoje loše navike tokom vožnje. Poslednje istraživanje koje smo radili u vezi sa ovom kampanjom pokazuje da je njena glavna poruka “Kada voziš, parkiraj telefon!“, uticala na čak 40 odsto ispitanika. Ponosni smo što je snaga kampanje "Kada voziš, parkiraj telefon!“ prepoznata i van granica naše zemlje. Hvala našim partnerima, ali i medijima koji su odigrali značajnu ulogu u njenoj promociji“, povodom još jednog uspeha kampanje istakla je direktorka Sektora za PR Telekoma Srbija Marija Bošković.
Posetioci izložbe na zanimljiv način mogu da sagledaju razne oblike rizika, kao i da kroz igre i radionice ispitaju svoj odnos prema riziku. Istovremeno, omogućeno im je da uvide opasnosti od rizičnih situacija koje se na prvi pogled takvima ne čine. Na izložbi u oblasti bezbednosti u saobraćaju prikazuje se i spot koji je nosilac kampanje "Kada voziš, parkiraj telefon!“. Izložba je otvorena 18. novembra i trajaće do avgusta 2015. godine, a planirano je i da obiđe nekoliko zemalja Evropske unije.
Pariski Muzej nauke i industrije je najveći muzej u Evropi, koji godišnje poseti pet miliona ljudi. Nalazi se u parku Vilet u Parizu, stecištu nauke, tehnologije i industrije. Pored prostora za privremene i stalne izložbe, muzej sadrži i planetarijum, podmornicu i pozorište. Klasifikovan je kao javno dobro sa ciljem da promoviše opšti interes, a posebno interes mladih, za nauku, tehnologiju i kulturu.
Kampanju "Kada voziš, parkiraj telefon!“, koja je pokrenuta u novembru 2013. godine, Telekom Srbija sprovodi u saradnji sa Srpskim komitetom za bezbednost saobraćaja i Upravom saobraćajne policije MUP-a Srbije.
Kampanja je nagrađena nizom nagrada: tri nagrade Udruženja za tržišne komunikacije Srbije za najbolju neprofitnu kampanju, najbolji spot i najbolju digitalnu komunikaciju u kampanji, nagrada TABOO magazina "Snaga kreativnosti“ za najbolji CSR projekat, dve nagrade Društva Srbije za odnose s javnošću za najbolji PR u integrisanim komunikacijama i najbolju društveno odgovornu kampanju, priznanje "Moj izbor” udruženja "Moja Srbija“ za najbolju CSR akciju, nagrada za najbolju non-profit kampanju na Noći reklamoždera, kao i priznanje časopisa "Auto bild“ za istu kategoriju.