Društvo Srbije za odnose s javnošću, najviše strukovno udruženje profesionalaca u PR-u, dodelilo je kompaniji Telekom Srbija dve nagrade za kampanju "Kada voziš, parkiraj telefon!".
Kampanja posvećena bezbednosti u saobraćaju osvojila je u vrlo jakoj konkurenciji najviše glasova u dve kategorije: za najbolji PR u integrisanim komunikacijama i za najbolju komunikaciju društveno odgovornih projekata.
Na dodeli nagrada „PRiznanja za PRofesionalce", na tradicionalnom događaju „PRijem", Ivana Filipović iz Sektora za PR Telekoma Srbija zahvalila se udruženju DSOJ na ukazanom poverenju: „PRiznanje za kampanju 'Kada voziš, parkiraj telefon!' je veliki podstrek za naše dalje aktivnosti u oblasti društveno odgovornog poslovanja i odnosa sa javnošću i činjenica da su nagrade došle od ljudi iz struke govori o uspehu same kampanje, ali i o tome da smo pokrenuli pravu temu."
Društvo za odnose s javnošću ove godine slavi deseti rođendan pod tim imenom, a priznanja se dodeljuju na godišnjem nivou organizacijama, institucijama i pojedincima koji su se u prethodnoj godini istakli u razvoju i promociji oblasti odnosa s javnošću, kao i onima koji su na najbolji način osmislili i realizovali projekte iz oblasti društveno odgovornog poslovanja.