Telekom Srbija svojim prepaid i postpaid korisnicima pruža uslugu plaćanja računa mobilnim telefonom - mPayment.
Većina građana ne voli i nije zainteresovano da dugo čeka u redu u banci ili pošti kako bi platili svoje račune. Gužva, dugo stajanje u redu, nervoza i izgubljeno vreme postaju stvar prošlosti. Telekom Srbija svojim prepaid i postpaid korisnicima pruža uslugu plaćanja računa mobilnim telefonom - mPayment.
mPayment omogućava plaćanje postpaid, fiksnih, ADSL ili IPTV računa, kao i račune JKP Objedinjena naplata Niš, bez čekanja, na bilo kom mestu i u bilo koje vreme. Računi se plaćaju putem mobilnog telefona bez provizije u tri jednostavna koraka. Bitno je istaći kod ovakvog načina plaćanja da je brz, jednostavan i ono što je najbitnije u današnje vreme je da je siguran.
Korisnik treba da se registruje u svojoj banci u kojoj ima otvoren tekući račun ili platnu karticu, nakon čega se dobija lični identifikacioni kod za mobilna plaćanja - mPin. Kod se koristiti za potvrdu transakcije plaćanja računa i dodatnu sigurnost.
Da bi se račun platio potrebno je poslati SMS poruku u određenom formatu, a za autorizaciju plaćanja ukucati mPin. Nakon toga dolazi potvrda u vidu SMS poruke da je plaćanje uspešno izvršeno.
Pronađite više informacija o ovoj usluzi na sajtu Telekoma Srbija i iskoristite mogućnost plaćanja računa putem mobilnog telefona na brz i jednostavan način.